عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

هميشه براي عشق بجنگ ولي هيچوقت اونو گدايي نکن
*************************************************

وسعت هر دلي به اندازه حرفهايي است که براي نگفتن دارد
*************************************************

اولين كسي كه عاشقش ميشي دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسي رو كه مياي دوست داشته باشي و از تجربه قبلي استفاده كني دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره . بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيست و از اين به بعد ميشي اون آدمي كه هيچ وقت نبودي . ديگه دوست دارم واست رنگي نداره .. و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكوني كه انتقام خودتو ازش بگيري و اون ميره با يكي ديگه ...... اينطوريه كه دل همه آدما ميشکنه
*************************************************

دارم از نگاه گرمت ميرسم به اوج باور باورم کن که تويي تو تو همون فرصت آخر دستاي سرد غروب و باز رو شونه هام مي بينم واسه طلوع خورشيد باز به انتظار مي شينم اما از اول قصه آخرش رو ميشه فهميد تو بايد باشي که بازم بشه عاشقونه خنديد تقديم به عشق قشنگم
*************************************************

تو برام تنهاتريني تو برام قشنگتريني تو نگيني تو نگيني روي انگشتر قلبم كاش ميشد تو دام چشمهات اسير هميشه بودم كاش ميشد منو ميديدي كه برات دارم ميميرم نميخوام بي تو بمونم چون ديگه چيزي ندارم كاش ميشد گلهاي عشقم يه گلستاني ميساختند من ميون دشت گلهام تو بالا خورشيد روزهام كاش ميشد چشمهاي پاكت ماه شبهاي دلم بود ديگه قصه اي ندارم چون حالا من تورو دارم. واسه دوست داشتن چشمهات واسه اون ناز نگاهت به شكار شب وروزم باشه اشكالي نداره بذار از عشقت بسوزم
*************************************************

هيچکس نمي تونه به دلش ياد بده که نشکنه ولي من حداقل مي تونم بهش ياد بدم که وقتي شکست با لبه هاي تيزش دست اوني که شکسته رو نبره
*************************************************

تقديم به كسي كه گاهي به اين كلبه تنهايي سري مي زند تا ببيند كورسويي هست يا نه . خودش ميدونه كه روي سخنم با اونه
*************************************************

اگر عشـق نبود ? به کدامين بهانه مي گرستيم و مي خنديديم ؟! کدام لحظه ي ناياب را انديشه مي کرديم ؟! و چگونه عبورروزهاي تلخ را تاب مي آورديم؟! آري ! بيگمان پيش از اينها مرده بوديم ? اگر عشـق نبود

*************************************************

از باران، باريدن را آموختم از بغض نباريدن را، از اشک چکيدن را، از شعر جوشيدن را، از چشم گريستن را، از عمر هستن و نيستن را، و از همه ي شما در تمام عمر با عشق زيستن را، پس ... بياييد همه با هم بلند فرياد کشيم و بخوانيم. تا قله ي بلند عشق پرواز خواهيم
*************************************************

دلتنگم دلتنگم برای معصومیتی که در غبار خودخودخواهی گم شد برای عشقی که با نفرت و کودکی ای که با گناه تاخت زدم دلتنگم برای من ، برای منی که در دره اندوه به خاک سپردمش و برای بارانی که دیگر نخواهد بارید برای یک لحظه لبخند ، یک لحظه زندگی
*************************************************

هر كسي هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خيالم كه همه كار و كسم شد. اون كه عاشقانه خنديد خنده هاي من دزديد زير چشمه مهربوني خواب يك توطئه ميديد
*************************************************

مي گن هر وقت اب مي نوشي بگو يا حسين ... اين روزها كه اب مي بيني و نمي نوشي اروم بگو يا ابوالفضل

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس بازار
برچسب‌ها: اس ام اسsmsعشقولانه
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391 ] [ 18:13 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب